Tuesday, October 23, 2012


ぼくはあの木
ぼくはこの森
ぼくはあの苔の一部であり
ぼくはあのみどりの雑草
ぼくは小鹿であり
ぼくはキョーンと真夜中になく小鹿の響きでもある
ぼくは昨日見たそらを舞う鷹
ぼくは熊の足跡
ぼくはあの半月
ぼくはこの御山
ぼくはこの漆黒の闇
ぼくは死であり
ぼくはこの命
ぼくは木の隙間からこもれる月の光
ぼくは地球
ぼくは
ぼくは
ぼくは君であり
ぼくは
ああ この宇宙

漆黒の闇の中の森を歩くときにとなえてた言葉


I am that tree.
I am this forest.
I am a part of green moss.
I am this green grass.
I am a baby deer and
I am a midnight echo of baby deer.
I am a eagle I saw yesterday.
I am a food prints of bear.
I am a half moon
I am this mountain
I am the darkness of midnite in the woods
I am death
as well as a life
I am a moon light shining between trees
I am this planet
I am
I am
I am you and
I am
this Universe.

things in my mind while I was walking in the dark forest in holy mountain

No comments:

Post a Comment